Про мене
Перед тим, як почати когось учити, я завжди задаюсь питнням: «Чого я маю навчити свого учня, тобто, яку мету в його навчанні я повинна поставити перед собою?». Відповідь на це питання взаємопов’язанав з іншими запитанням: «Як і чому потрібно вчити учня, щоб досягнути поставлених цілей?», «Які форми і прийоми роботи я маю використати, яку методику застосувати вцілому».
Основна увага при викладанні цього предмету повинна приділятись тому, щоб вивчення правознавства перетворити на процес дослідження і отримання знань.
Свою роботу з учнями на уроці, я буду спрямовувати на забезпечення їх успішності, одержання ними задоволення від навчання і досягнення конкретних результатів у навчанні. Тому при підготовці до уроку я звертатиму увагу на такі аспекти:
- створення мотиваційної ситуації;
- адаптація до навчання учнів.
У межах технології формування критичного мислення використовую такі методи: «мозковий штурм», постановка учням запитань, дискусіїта ін.
У своїй роботі використовую різні прийоми інтерактивного навчання: «Акваріум», «Мікрофон», «метод Прес», «Мозковий штурм», письмові завдання.
У своїй роботі я прагну надати учням можливість активного оволодіння знаннями, розвитку навичок самостійного добору і оцінки отриманої інформації, а тому для розвитку таких навичок використовую навчальні ігри.
Пропоную вашій увазі плани-конспекти уроку з використанням методів, прийомів і форм роботи новітніх технологій.
Комментарии
Отправить комментарий